A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
.

Українська література, 24 група

Дата: 16.04.2020 22:09
Кількість переглядів: 194

Українська література 24 група

Урок 49-5о  

Тема:  Іван Драч - невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії.

І. Драч . Біографічні дані. Поетична творчість. « Балада про соняшник» - поетичний роздум про суть мистецтва, процес  творчості. Символічний образ соняшника, сонця.

Завдання

Опрацювати матеріал про І. Драча  підручник с.197-199

  Довести , що «Балада про соняшник»-модерний твір.

Додаткова інформація розміщена   в інтернет ресурсах.

Тема. Микола Вінграновський. Коротко про поета, прозаїка, кіномитця. Григір Тютюнник. Коротко про письменника і його творчість.

Знати

М. Вінграновський – учень О. Довженка. Мотиви лірики. Вируюча пристрасть, несподівана асоціативність, буйна фантазія, образна деталь поезії М. Вінграновського.

Інтимна лірика збірки « Цю жінку я люблю»,  «У синьому небі я висіяв ліс…» - поезія про «вічну», одну - єдину любов, яка перемагає труднощі , долає час і простір.

Висловити свої думки й відчуття , які навіяв вірш М.Вінграновського « У синьому небі я висіяв ліс…»

 

 Урок 51-52

 Григір Тютюнник. Життя і творчість. « Три зозулі з поклоном». Вічна тема «любовного трикутника»в новітній інтерпретації. Образ любові як втілення високої християнської цінності , яка вивищує людину над прагматичною буденністю , очищає її душу . Роль художньої деталі в розкритті характеру,ідеї.

Тема . Урок виразного читання . Виразне читання уривка з новели « Три зозулі з поклоном »

  Опрацювати матеріал в підручнику с.203-208, знати що таке художня деталь,  виписати  їх із тексту новели. Переглянути фільм.

Вивчити напам'ять  уривок із новели « Три зозулі з поклоном» (Останній лист від тата….)

Додаткова інформація в інтернет ресурсах.

 Урок 53-54

 Ліна Костенко. Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю. «Страшні слова,коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…»-ліричні роздуми про значення слова в житті людини , суть мистецтва , його роль в суспільстві

Опрацювати матеріал про Ліну Костенко, аналіз віршів підручник с.209-21

Законспектувати життєпис Ліни Костенко. Вивчити напам»ять вірш «Страшні слова..» Відповіді на запитання в підручнику  (усно).

 Урок 55 -56

 « Недумано, негадано…»- інтимна лірика ,яка спонукає до роздумів про суть кохання . Її сповідальність . « По сей день Посейдон посідає свій трон …»: мотив єднання людини зі світом рукотворної краси ( мистецтво) і природою. Зв'язок з античною міфологією . Пошуки справжнього щастя . Здатність людини протистояти дрібному і бачити величне.

YOUTUBE. Послухати пісню «Недумано ,негадано…» у виконанні Ольги Богомолець. Що ви

відчули ,слухаючи її? Аналіз віршів, відповіді на запитання в підручнику.

Тема:  Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах « Маруся Чурай».

Завдання   Прочитати роман у віршах  , опрацювати матеріал підручника с.215-220, записати і знати назви розділів роману.

Урок 57-58

   Тема : Духовне життя українців крізь призму нещасливого кохання. Центральні проблеми : митець і суспільство

Завдання   Опрацювати літературно-критичний матеріал підручника і відповісти на питання « У чому полягає драма любові «Марусі Чурай»?

Виписати цитати , що характеризують  Марусю Чурай, Галю Вишняківну, Бобренчиху, Грицька, Івана Іскру.

Написати формальне есе на тему « Чи винна Маруся Чурай у смерті Грицька Бобренка?

Тема: Контрольна робота ( Творчість В.Симоненка, Д.Павличка, І.Драча, М.Вінграновського, Гр. Тютюнника ,  Ліни Костенко).

Завдання  Підготуватися до тестування . Повторити тему « Літературне шістдесятництво»

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора