A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
.

Дистанційне навчання з української мови. 22 група. Викладач : Гіляровська Г.П.

Дата: 01.04.2020 16:57
Кількість переглядів: 182

Дистанційне навчання з української мови. 22 група. Викладач : Гіляровська Г.П.

12.03. Урок №60-61

Тема: Стильова роль неологізмів із застарілої лексики. Стильове забарвлення фразеологізмів, виражальні можливості їх.

Завдання :

  1. Опрацювати теоретичний матеріал за підручником(§41,42,ст.180-187)
  2. Виконати вправи 335, 337.
  3. Записати відомі вам неологізми
  4. Виписати фразеологізми , пояснити що вони означають , дібрати до них синоніми й антоніми, де можливо. Ні те,ні се,ловити рибу,ловити рибу в каламутній воді, за руку спіймати, тримати на руках ,брати в руки , брати ноги на плечі, ніг не чути, переступати з ноги на ногу,дати ногам спокій, натомити ноги; запубати на носі, кирпу гнути , залишитися з носом, не стукнути носа, не показувати носа, витирати носа, втерти носа,закрутило в носі.
  5. Готуємося до ЗНО.
  1. Запозиченими є всі слова рядка

А) стіна,географія, поні

Б) тополя, спорт,театр

В) диктор, музей, цирк

Г) брошура ,монітор, мрія

            2. Доберіть українські відповідники до запозичених слів

 

Запозичене слово

 

Власне українське слово

1

конкурс

а

змагання

2

ілюмінація

б

освітлення

3

кулінарія

в

об'єднання

4

коаліція

г

куховарство

 

 

д

склепіння

            3.Фразеологізмами є всі вислови , окрім: 

                А)комар носа не підточить

                Б) сунути свого носа

                В) лишити з носом

                Г) чути запах носом

 

            4. Установіть значення наведених фразеологізмів

 

Фразеологізм

 

Значення

1

стріляний птах

а

здоровий

2

книга за сімома печатями

б

приховане

3

кров з молоком

в

досвідчений

4

гаряча голова

г

запальний

 

 

д

дурнуватий

                

 

 

 

 

5.Утворіть фразеологізми

1

підливати олії у

а

полі

2

товкти воду у

б

допомогу

3

спіймати вітра в

в

ступі

4

узяти ноги в

г

вогонь

5

 

д

руки

 

 

6.У реченні: Після важкого дня я дуже втомився замість виділених слів доречний фразеологізм

а

не чув ні рук ні ніг

б

ні за цапову душу

в

землі під ногами не чув

г

ні риба ,ні м'ясо

 

 

18.03.20. Урок №62-63

Тема: УМР. Написання твору в публіцистичному стилі на одну із тем: « Сьогодення нашої країни», «Духовні цінності», «Нове в культурі мого народу».

Завдання

  1. Підготуватись до написання твору.
  2. Підібрати фактичний матеріал до однієї із тем.

 

 

24.03.20. Урок№64-65

Тема:Стильові особливості засобів словотвору. Стильові особливості частин мови.

Завдання.

  1. Опрацювати теоретичний матеріал(підручник §43,44
  2. Виконати вправи 356,358
  3. У реченні знайдіть улюблений префікс автора. Яке його значення? Якого відтінку він надає словам?

Ректор –це найкращий лектор,найкращий науковець, найкращий організатор, найбойовитіший захисник їхніх інтересів і…найгірший диктатор.Усе це , поєднане в одній людині, уможливлює педагогічний авторитет(І.Зязюк).

  1. Придумайте рекламу рідної мови, використовуючи слова з префіксом най -.
  2. Дати відповідь на запитання .

У чому особливості стилістичних засобів морфології? Що впливає на різну частотність вживання окремих частин мови та їхніх форм у різних функціональних стилях мовлення.

 

25.03.20 Урок № 66-67

Тема: УМР. Написання контрольного есе про доброту, доброчинність, чуйність у ставленні до себе й до інших. Вимоги до вживання синтаксичних одиниць у різних стилях.

Завдання:

  1. Підготуватися до написання контрольних есе.
  2. Робота з підручником  §45
  3. Виконати вправи 375,376
  4. Готуємося до ЗНО. Знайдіть помилки. Зредагуйте речення.

Це була остання лебедина пісня цієї команди. З милим рай і в шалаші , але краще , якщо шалаш у раю. Проте автор цих рядків переслідував зовсім іншу мету. Коли я почув про це, мені стало не по собі. Двома руками згідна.

 

1.04.20  Урок №68-69

Тема: Контрольна робота(тести). УМР.Дискусія з теми « Чи потрібно бути мовно стійким?»

Завдання

  1. Повторити вивчений матеріал. Підготуватись до написання контрольної роботи.
  2. Проходьте тести ЗНО онлайн
  3. Будьте готові до проведення дискусії з теми « Чи потрібно бути мовно стійким?»

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора