A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
.

Дистанційне навчання з української мови 23 група викладач Гіляровська Г.П.

Дата: 02.04.2020 16:55
Кількість переглядів: 72

Дистанційне навчання з української мови 23 група

18.03.20 Урок №44-45

Тема: Контрольна робота( тести ). Пунктуаційна помилка. Тире між підметом і присудком у простому реченні.

Завдання.

  1. Повторити вивчений матеріал. Підготуватись до проведення контрольної роботи.
  2. Опрацювати теоретичний матеріал .(Підручник §26)
  3. Виконати вправи 201,204
  4. Готуємось до ЗНО. Орфографічна робота. Замість рисок поставте,де треба ,апостроф.

Полум/яніти,різдв/яний,між/ярусний,присв/ята,безвітр/яний,Солов/йов,Валер/ян,повітр/я,

міжгір/я,пор/ядок, довір/я, вітр/як,валер/янка,трьох/ярусний,без/ядерний, пів/ язика,возз/єднання,кар/єра,матір/ю, від/ємний,дит/ясла.

 

24.03.20 Урок 46-47

Тема : УМР. Діалогування  з теми « На добро відповідай добром , а на зло?», « Чому Ліна Костенко назвала страшними слова «дволикість», «дворушництво», «двозначність», «двомовність», «двоєдушність»?

Розділові знаки у простих реченнях ,ускладнених звертаннями ,вставними словами і реченнями.

Завдання

  1. Словникова робота. З'ясувати значення слів: дволикість,дворушництво,двозначність, двомовність, двоєдушність.
  2. Написати діалог на одну із тем.
  3. Опрацювати теоретичний матеріал(підручник §27,28)
  4. Виконати вправи 205,219
  5. Готуємося до ЗНО. Виконайте тестові завдання
  1. Виберіть речення зі зверненням

А)Хто ти ,мрія чи сон?

Б)Слово! Як воно потібне дитині кожної хвилини…

В)Гей,шаленая пісне! І в кого вдалась ти така непокірна?

Г) Чуття ,і бажання ,й надії! Живи і надійся на них

            2.   У якому реченні неправильно розставлено розділові знаки?

                   А) Співай, поете,будь завжди хорошим другом правди й сили.

                   Б) Слово, моя ти єдиная зброє, ми не повинні загинуть обоє!

                   В) Мріє,не зрадь!

                   Г) Рости, міцній моя Вкраїно, во ім'я щастя на землі!

 

            3.    Визначте речення , у якому немає звертання( розділові знаки пропущено)

                   А)Щось ти Павлушо сьогодні рано зайшов

                   Б) Та ми діду покуштувати абрикоси хотіли

                   В) Встає знехотя Василь бо Павло прийшов

                   Г)Рано ще хлопці ще тільки світає

 

4.    Ніколи не буває вставним слово

      А) навіть

      Б) мабуть

      В) отже

      Г) може

 

5.    Встаним словом ускладнено речення(розділові знаки пропущено)

      А) Можливо блискавиць крило ці горді коси заплело?

      Б) На думку професора посилається більшість викладачів

      В) У ці дні в школах панує тиша адже канікули настали

 

6.   Вказівку на джерело інформації виражає вставне слово в реченні ( розділові знаки     пропущено)

      А) Чужа душа то кажуть темний ліс

      Б) Мабуть сонця сьогодні буде мало

      В) Отже червень починаються канікули

      Г) Без сумніву і ми не в тім'я биті

 

 

25.03.20  Урок № 48-49

Тема: Розділові знаки у простих реченнях ,ускладнених однорідними членами, відокремленими означеннями , прикладками,обставинами

Завдання:

  1. Опрацювати теоретичний матеріал( підручник§29,30)
  2. Виконати вправи 222,242
  3. Готуємося до ЗНО.Виконайте тестові завдання онлайн

 

1.04.20 Урок№50-51

Тема: УМР. Написання контрольного есе з теми « Читання робить нас кращими». Кома і крапка з комою у складному реченні.

Завдання:

  1. Підготуватись до написання контрольного есе
  2. Опрацювати теоретичний матеріал( підручник §31)
  3. Виконати вправи 246,247
  4. Готуємося до ЗНО. Виконайте тестові завдання онлайн.

 

Урок 52-53

Тема: Двокрапка і тире у складному реченні. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою

Завдання:

  1. Опрацювати теоретичний матеріал(підручник§32,33,34)
  2. Виконати вправи 252(усно),253,258,26
  3. Опрацювати запитання і завдання для самоконтролю.(підручник с147-148)
  4. Виконати тестові завдання онлайн.
  5. Підготуватися до контрольного диктанту.

 

Урок 54-55

Тема: Написання переказу тексту в публіцистичному стилі. Контрольний диктант.

Завдання:

  1. Виразне читання і переказування текстів різних стилів.
  2. Повторити вживання розділових знаків у простому і складному реченнях

 

Урок 56- 57

Тема: Стильова помилка. Стильове використання багатозначних слів і омонімів, синонімів, антонімів і паронімів. УМР. Написання контрольного есе з теми «Ця музика спонукає до думок».

Завдання:

  1. Опрацювати теоретичний матеріал(підручник §35-38)
  2. Виконати вправи : 286(усно),288,292,297,302,304
  3. Підібрати фактичний матеріал до написання есе.

 

Урок 58-59

Тема: Стильові особливості слів іншомовного походження . Стильове забарвлення лексики. Книжна і розмовна лексика. Оцінна лексика.

Завдання :

  1. Опрацювати теоретичний матеріал(підручник §39,40)
  2. Виконати вправи 311,312,313(усно)
  3. Складіть жартівливу характеристику нашого сучасника-типового громадянина інформаційної доби. Уживайте самостійно дібрану оцінну лексику.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора