A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
.

Дистанційне навчання з української літератури для учнів 23 групи. Викладач: Гіляровська Г.П.

Дата: 04.04.2020 16:54
Кількість переглядів: 1242

Дистанційне навчання з української літератури для учнів 23 групи. Викладач: Гіляровська Г.П.

12.03.20 року    46 -47 урок

Тема: Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років. В.Симоненко. Коротко про митця. Традиційність його лірики.

План вивчення теми

  1. «Шістдесятництво» як явище культурологічне й соціальне. Його зв'язок із дисидентським рухом.
  2. Ідейно –стильове розмаїття ,тематична і формотворча новизна творчості шістдесятників.
  3. Життєпис В. Симоненка.
  4. Мотиви лірики поета.
  5. Образ України,громадянський вибір поета(«Задивляюсь у твої зіниці…»).
  6. Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі «Я».
  7. Інтимна лірика В. Симоненка(«Ну, скажи,хіба не фантастично…», «Ікс плюс ігрек»)

Завдання

  1. Опрацювати матеріал про українську літературу 60- х років ХХ ст.(підручник с.188-189)
  2. Законспектувати життєпис В. Симоненка(підручник с.190)
  3. Прочитати твори поета
  4. Виконати завдання (підручник с.193)

 

Додаткова інформація розміщена на таких сайтах: https://uk.wikipedia.org/wiki/Симоненко_Василь_Андрійович , https://www.youtube.com/watch?v=7GMS2GejAZE

18.03.20  Урок 48-49

Тема: Дмитро Павличко. Основні відомості про поета, перекладача. Основні мотиви його творів. Іван Драч - невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії.

План вивчення

  1. Д. Павличко. Життя і творчість.
  2. Основні мотиви лірики Д. Паличка.
  3. Пісенна лірика, її популярність. Вірш «Два кольори». Національний колорит поетичних образів, роль антитези.
  4. Збірка любовної лірики « Таємниця твого обличчя». Використання фольклорних , персоніфікованих образів для передачі глибокого почуття кохання ( « Я стужився , мила , за тобою»)
  5. І. Драч . Біографічні дані.
  6. Поетична творчість. « Балада про соняшник» - поетичний роздум про суть мистецтва, процес  творчості. Символічний образ соняшника, сонця.

Завдання

  1. Опрацювати  матеріал про Д. Павличка та його твори , виконати завдання( підручник с.196)
  2. Вивчити напам'ять вірш  « Два кольори»
  3. Прочитати матеріал про І. Драча ( підручник с.197-199)
  4.   Довести , що «Балада про соняшник»-модерний твір.

Додаткова інформація розміщена на таких сайтах: https://uk.wikipedia.org/wiki/Павличко_Дмитро_Васильович

 

19.03.20 урок 50-51

Тема. Микола Вінграновський. Коротко про поета, прозаїка, кіномитця. Григір Тютюнник. Коротко про письменника і його творчість.

План вивчення теми

  1. М. Вінграновський – учень О. Довженка.
  2. Мотиви лірики. Вируюча пристрасть, несподівана асоціативність, буйна фантазія, образна деталь поезії
  3. М. Вінграновського.
  4. Інтимна лірика збірки « Цю жінку я люблю»,  «У синьому небі я висіяв ліс…» - поезія про «вічну», одну - єдину любов, яка перемагає труднощі , долає час і простір.
  5. Григір Тютюнник. Життя і творчість.
  6. « Три зозулі з поклоном». Вічна тема «любовного трикутника»в новітній інтерпретації.
  7. Образ любові як втілення високої християнської цінності , яка вивищує людину над прагматичною буденністю , очищає її душу. роль художньої деталі в розкритті характеру,ідеї.

Завдання:

  1. Опрацювати матеріал про М. Вінграновського і Григора Тютюнника ( підручник с.200-205)
  2. Висловити свої думки й відчуття , які навіяв вірш М.Вінграновського « У синьому небі я висіяв ліс…»
  3. Виконати завдання :с.205(підручник)
  4. Вивчити напам'ять  уривок із новели « Три зозулі з поклоном»

Додаткова інформація розміщена на таких сайтах: https://uk.wikipedia.org/wiki/Вінграновський_Микола_Степанович

26.03.20 урок 52-53

Тема . Урок виразного читання . Виразне читання уривка з новели « Три зозулі з поклоном». Ліна Костенко. Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю.

Завдання

  1. Опрацювати матеріал про Ліну Костенко(підручник с.209-210)
  2. Законспектувати життєпис Ліни Костенко.

Додаткова інформація розміщена на сайтах: https://uk.wikipedia.org/wiki/Костенко_Ліна_Василівна

1.04.20 Урок №54-55

Тема: «Страшні слова,коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…»-ліричні роздуми про значення слова в житті людини , суть мистецтва , його роль в суспільстві; « Недумано, негадано…»- інтимна лірика ,яка спонукає до роздумів про суть кохання . Її сповідальність . « По сей день Посейдон посідає свій трон …»: мотив єднання людини зі світом рукотворної краси ( мистецтво) і природою. Зв'язок з античною міфологією . Пошуки справжнього щастя . Здатність людини протистояти дрібному і бачити величне.

Завдання:

  1. Визначити провідний мотив вірша «Страшні слова…»
  2. YOUTUBE. Послухати пісню «Недумано ,негадано…» у виконанні Ольги Богомолець. Що ви

відчули ,слухаючи її?

  1. Чим поезія « Хай буде легко…» близька до роману?
  2. Опрацювати літературно- критичний матеріал(підручник с210-215)
  3. Вивчити напам'ять одну поезію (на вибір)

 

2.04.20 Урок 56-57

Тема:  Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах « Маруся Чурай».

            Духовне життя українців крізь призму нещасливого кохання. Центральні проблеми.

 

Завдання:

  1. Прочитати роман у віршах і виконати завдання на с.221(підручник)
  2. Опрацювати літературно-критичний матеріал підручника і відповісти на питання « У чому полягає драма любові «Марусі Чурай»»?
  3. Виписати цитати , що характеризують  Марусю Чурай, Галю Вишняківну, Бобренчиху, Грицька, Івана Іскру.
  4. Написати формальне есе на тему « Чи винна Маруся Чурай у смерті Грицька Бобренка?»

 

8.04.20 Урок 58-59

Тема: Контрольна робота ( Творчість В.Симоненка – Ліни Костенко). Василь Стус .

Поет як символ незламного духу ,збереження людської гідності . Загальний огляд його життя й творчості. Узагальнені образи крізь призму індивідуальної долі.

 

Завдання:

  1. Підготуватися до тестування . Повторити тему « Літературне шістдесятництво»
  2. Прочитати й законспектувати життєпис В. Стуса( підручник с234-236)
  3. До речі… Пам'яті В. Стуса присвячено документальний фільм « Просвітлої дороги свічка чорна»(1992р)
  4. Вивчити напам'ять один вірш В. Стуса( на вибір).

 

9.04.20 Урок 60-61

Тема: Узагальнені образи крізь призму індивідуальної долі . Поезія Стуса –зразок «стоїчної поезії у світовій ліриці.     

           Стан активної позиції ліричного героя . Упевненість у власному виборі.

                Історико-культурна ситуація наприкінці ХХ-на початку ХХІ ст. З'ява нового літературного покоління . 

            Найвагоміші  здобутки сучасної літератури. Стильове розмаїття, пошуки нових форм і тем.

 

Завдання :

  1. Опрацюйте поезії В.Стуса «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе …», «Господи, гніву пречистого», складіть до них літературний паспорт .
  2. Подивіться документальний фільм В. Кіпіані «Справа Василя Стуса»(youtube),напишіть на нього відгук.
  3. Прочитати матеріал про сучасну українську літературу й законспектувати відомості з теорії літератури(підручник с.239-240).

 

15.04.20 Урок 62-63

Тема: Поезія: І.Римарук «Обнови»,Ю.Андрухович(«Астролог», «Пісня мандрівного спудея»), О. Забужко(« Рядок з автобіографії», « Читаючи історію»), О.Ірванець ( «До французького шансоньє»), С. Жадан ( « Музика , очерет …», «Смерть моряка»)

Завдання

  1. Опрацювати матеріал підручника ( с. 241-243)
  2. Прочитати поезії . виконати завдання (підручник с.242-243).

 

16.04.20 Урок 64-65

Тема : Проза,есеїстка: Г.Пагутяк («Потрапити в сад», «Косар»), Ю.Андрухович «ShevchenkoisOK»,В. Діброва(«Андріївський узвіз»), Я. Мельник («Дамський простір»)

Завдання

  1. Прочитати матеріал про Г. Пагутяк та її оповідання «Потрапити в сад»(підручник с243-247)
  2. Виконати завдання( підручник с. 247-248)
  3. Написати вільне есе на тему «У кожної людини свій сад, до якого вона хоче потрапити (за бажанням)
  4. Ознайомитися з творчістю Ю. Андруховича, В. Діброви, Я. Мельник(а)
  5. Підготуватися до контрольної роботи

 

22.04.20 Урок 66-67

Тема: Урок позакласного читання. Л. Пономаренко. Новели зі збірки «Синє яблуко для Ілонки». Контрольна робота . Творчість В. Стуса , сучасна українська література.

Завдання:

  1. Ознайомитися з творчістю Л. Пономаренко.
  2. Прочитати новели зі збірки «Синє яблуко для Ілонки»
  3. Підготуватися до контрольної роботи.

 

 

23.04.20 Урок 68-69

Тема: Урок літератури рідного краю. Новочасна поезія рідного краю . Бесіда про твори ,вивчені упродовж навчального року.

Завдання:

  1. Ознайомитися із новочасною поезією волинських поетів.
  2. Висловте свої думки і почуття , навіяні віршами
  3. Підготуйтеся до бесіди про  твори , вивчені упродовж навчального року. Зосередьте увагу на їхніх художніх особливостях, новаторстві.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора