A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
.

Дистанційне навчання 22 група викладач Гіляровська Г.П.

Дата: 03.04.2020 16:53
Кількість переглядів: 259

Дистанційне навчання 22 група викладач Гіляровська Г.П.

19.03.20 урок 50-51

Тема. Микола Вінграновський. Коротко про поета, прозаїка, кіномитця. Григір Тютюнник. Коротко про письменника і його творчість.

План вивчення теми

  1. М. Вінграновський – учень О. Довженка.
  2. Мотиви лірики. Вируюча пристрасть, несподівана асоціативність, буйна фантазія, образна деталь поезії
  3. М. Вінграновського.
  4. Інтимна лірика збірки « Цю жінку я люблю»,  «У синьому небі я висіяв ліс…» - поезія про «вічну», одну - єдину любов, яка перемагає труднощі , долає час і простір.
  5. Григір Тютюнник. Життя і творчість.
  6. « Три зозулі з поклоном». Вічна тема «любовного трикутника»в новітній інтерпретації.
  7. Образ любові як втілення високої християнської цінності , яка вивищує людину над прагматичною буденністю , очищає її душу. роль художньої деталі в розкритті характеру,ідеї.

Завдання:

  1. Опрацювати матеріал про М. Вінграновського і Григора Тютюнника ( підручник с.200-205)
  2. Висловити свої думки й відчуття , які навіяв вірш М.Вінграновського « У синьому небі я висіяв ліс…»
  3. Виконати завдання :с.205(підручник)
  4. Вивчити напам'ять  уривок із новели « Три зозулі з поклоном»

Додаткова інформація розміщена на таких сайтах: http://esu.com.ua/search_articles.php?id=34622 , http://ukrpoet60.blogspot.com/p/blog-page_8.html , https://uk.wikipedia.org/wiki/Тютюнник_Григір_Михайлович .

 

 

26.03.20 урок 52-53

Тема . Урок виразного читання . Виразне читання уривка з новели « Три зозулі з поклоном». Ліна Костенко. Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю.

Завдання

  1. Опрацювати матеріал про Ліну Костенко(підручник с.209-210)
  2. Законспектувати життєпис Ліни Костенко.

Додаткова інформація розміщена на сайтах: https://uk.wikipedia.org/wiki/Костенко_Ліна_Василівна , http://ababahalamaha.com.ua/uk/Костенко_Ліна ,

 

2.04.20 Урок №54-55

Тема: «Страшні слова,коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…»-ліричні роздуми про значення слова в житті людини , суть мистецтва , його роль в суспільстві; « Недумано, негадано…»- інтимна лірика ,яка спонукає до роздумів про суть кохання . Її сповідальність . « По сей день Посейдон посідає свій трон …»: мотив єднання людини зі світом рукотворної краси ( мистецтво) і природою. Зв'язок з античною міфологією . Пошуки справжнього щастя . Здатність людини протистояти дрібному і бачити величне.

Завдання:

  1. Визначити провідний мотив вірша «Страшні слова…»
  2. YOUTUBE. Послухати пісню «Недумано ,негадано…» у виконанні Ольги Богомолець. Що ви

відчули ,слухаючи її?

  1. Чим поезія « Хай буде легко…» близька до роману?
  2. Опрацювати літературно- критичний матеріал(підручник с210-215)
  3. Вивчити напам'ять одну поезію (на вибір)

 

7.04.20 Урок 56-57

Тема:  Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах « Маруся Чурай».

            Духовне життя українців крізь призму нещасливого кохання. Центральні проблеми.

 

Завдання:

  1. Прочитати роман у віршах і виконати завдання на с.221(підручник)
  2. Опрацювати літературно-критичний матеріал підручника і відповісти на питання « У чому полягає драма любові «Марусі Чурай»»?
  3. Виписати цитати , що характеризують  Марусю Чурай, Галю Вишняківну, Бобренчиху, Грицька, Івана Іскру.
  4. Написати формальне есе на тему « Чи винна Маруся Чурай у смерті Грицька Бобренка?»

 

8.04.20 Урок 58-59

Тема: Контрольна робота ( Творчість В.Симоненка – Ліни Костенко). Василь Стус .

Поет як символ незламного духу ,збереження людської гідності . Загальний огляд його життя й творчості. Узагальнені образи крізь призму індивідуальної долі.

 

Завдання:

  1. Підготуватися до тестування . Повторити тему « Літературне шістдесятництво»
  2. Прочитати й законспектувати життєпис В. Стуса( підручник с234-236)
  3. До речі… Пам'яті В. Стуса присвячено документальний фільм « Просвітлої дороги свічка чорна»(1992р)
  4. Вивчити напам'ять один вірш В. Стуса( на вибір).

9.04.20 Урок 60-61

Тема: Узагальнені образи крізь призму індивідуальної долі . Поезія Стуса –зразок «стоїчної поезії у світовій ліриці.     

           Стан активної позиції ліричного героя . Упевненість у власному виборі.

                Історико-культурна ситуація наприкінці ХХ-на початку ХХІ ст. З'ява нового літературного покоління . 

            Найвагоміші  здобутки сучасної літератури. Стильове розмаїття, пошуки нових форм і тем.

 

Завдання :

  1. Опрацюйте поезії В.Стуса «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе …», «Господи, гніву пречистого», складіть до них літературний паспорт .
  2. Подивіться документальний фільм В. Кіпіані «Справа Василя Стуса»(youtube),напишіть на нього відгук.
  3. Прочитати матеріал про сучасну українську літературу й законспектувати відомості з теорії літератури(підручник с.239-240).

 

14.04.20. Урок 62-63

Тема: Поезія: І.Римарук «Обнови»,Ю.Андрухович(«Астролог», «Пісня мандрівного спудея»), О. Забужко(« Рядок з автобіографії», « Читаючи історію»), О.Ірванець ( «До французького шансоньє»), С. Жадан ( « Музика , очерет …», «Смерть моряка»)

Завдання

  1. Опрацювати матеріал підручника ( с. 241-243)
  2. Прочитати поезії . виконати завдання (підручник с.242-243).

 

15.04.20. Урок 64-65

Тема : Проза,есеїстка: Г.Пагутяк («Потрапити в сад», «Косар»), Ю.Андрухович «ShevchenkoisOK»,В. Діброва(«Андріївський узвіз»), Я. Мельник («Далекий простір»)

Завдання

  1. Прочитати матеріал про Г. Пагутяк та її оповідання «Потрапити в сад»(підручник с243-247)
  2. Виконати завдання( підручник с. 247-248)
  3. Написати вільне есе на тему «У кожної людини свій сад, до якого вона хоче потрапити (за бажанням)
  4. Ознайомитися з творчістю Ю. Андруховича, В. Діброви, Я. Мельника
  5. Підготуватися до контрольної роботи

 

16.04.20 Урок 66-67

Тема: Урок позакласного читання. Л. Пономаренко. Новели зі збірки «Синє яблуко для Ілонки». Контрольна робота . Творчість В. Стуса , сучасна українська література.

Завдання:

  1. Ознайомитися з творчістю Л. Пономаренко.
  2. Прочитати новели зі збірки «Синє яблуко для Ілонки»
  3. Підготуватися до контрольної роботи.

 

21.04.20 Урок 68-69

Тема: Урок літератури рідного краю. Новочасна поезія рідного краю . Бесіда про твори ,вивчені упродовж навчального року.

Завдання:

  1. Ознайомитися із новочасною поезією волинських поетів.
  2. Висловте свої думки і почуття , навіяні віршами
  3. Підготуйтеся до бесіди про  твори , вивчені упродовж навчального року. Зосередьте увагу на їхніх художніх особливостях, новаторстві.

22.04.20 Урок 70

Тема . Підсумковий урок.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора