A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
.

Дистанційне навчання з української літератури для учнів 12 групи. Викладач: Гіляровська Г.П.

Дата: 21.03.2020 14:19
Кількість переглядів: 1307

Дистанційне навчання з української літератури для учнів 12 групи. Викладач: Гіляровська Г.П.

12.03.20 року    53 -54 урок

Тема: Образне слово поетичного модернізму. Леся Українка. Життєвий і творчий шлях.

План вивчення теми

  1. Образне слово поетичного модернізму.
  2. Альманах «З-над  хмар і з долин». Угруповання « Молода муза» - зв'язок із зарубіжною літературою ,«нова» драма на межі століть.
  3. Життєвий і творчий шлях Лариси Косач.
  4. Драматична спадщина.
  5. Роль родини , культурного оточення й самоосвіти у формуванні світобачення письменниці.
  6. Збірка поезій « На крилах пісень» , її висока оцінка І. Франком . Основні цикли поезій.
  7. Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки.

Опрацювати матеріал підручника ( О. Борзенко  Українська література для 10 класу) с. 184-185,с.186-187,с.189-190.

Дати відповідь на запитання:

  1. Де провела дитячі роки Лариса Косач?
  2. Яка освіту вона одержала?
  3. Які життєві обставини вплинули на становлення й розвиток таланту Лесі Українки?
  4. Перша збірка Лесі Українки : історія її виходу , назва , провідні мотиви , вміст, оцінка сучасниками .
  5. Як Леся Українка визначила своє бачення неоромантизму?

Додаткова інформація розміщена на таких сайтах: 1)http://spadok.org.ua/lesya-ukrayinka/blog

2. https://uk.wikipedia.org/wiki/Леся_Українка   

19.03.20  Урок 55-56

Тема: «Contra spem spero!» як світоглядна декларація сильної, вольової особистості. Символічність,романтичні образи … Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні , автобіографічні мотиви («Слово,чому ти не твердая криця»). Відданість своїм мріям , наполегливе прагнення до мети( « Мріє , не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у вірші « Стояла я і слухала весну»…

Опрацювати матеріал підручника: с188, с.190-195.

Відповісти на запитання

  1. За яких обставин був написаний вірш «Contra spem spero»?
  2. Якими рисами наділена лірична героїня твору?
  3. Що означає образ « сізіфової праці»?
  4. Яке символічне значення має образ  « зірки провідної»
  5. Яке враження справила на вас поезія « Слово ,чому ти не твердая криця …?
  6. Які мотиви поєдналися у творі?
  7. З якими словами Леся Українка звертається до своєї мрії у вірші «Мріє ,не зрадь…»
  8. Які емоції охоплюють ліричну героїню поезії «Стояла я і слухала весну»?
  9. Якою у творі  постає весна? Як сприймає її лірична героїня?

Вивчити напам'ять  поезію « Contra spem spero!»

Додаткова інформація розміщена на сайтах: 1. https://www.l-ukrainka.name

26.03.20 Урок 57-58

Тема : Урок мовленнєвого розвитку. Написання асоціативного етюду ,викликаного певним художнім образом .       Драма – феєрія « Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа твору.

Завдання для самостійної роботи:

  1. Написання асоціативного етюду, викликаного певним художнім  образом.
  2. Прочитати «Лісову пісню»
  3. Опрацювати теоретичний матеріал підручника (с.196-198)
  4. Виконати завдання в рубриці «Читацький практикум» с.204-217

Додаткова інформація розміщена на сайтах:  https://uk.wikipedia.org/wiki/Лісова_пісня , https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=508

2.04.20 Урок 59-60

Тема: Символічність образів «Лісової пісні». Природа і людина  у творі.

План вивчення теми

  1. Символічність образів  Мавки і дядька Лева – уособлення духовності і краси.
  2. Мати Лукаша й Килина – антиподи головної героїні Мавки
  3. Симбіоз високої духовності й буденного прагматизму і образі Лукаша
  4. Природа і людина у творі. Неоромантичне ствердження духовної сутності людини її творчих можливостей
  5. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями душі особистості, дійсністю і мрією. Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини
  6. Художні особливості  драми –феєрії

Виявляємо літературну компетентність

  1. Яку ідею втілила авторка в образі дядька Лева?
  2. За що дядька Лева поважає лісовик?
  3. Як дядько Лев ставиться до Мавки?
  4. Що споріднює образи дядька Лева й Мавки?
  5. Що символізує образ Мавки?
  6. У чому виявилась роздвоєність натури Лукаша?
  7. Які цінності сповідують мати і Килина ? Чим споріднені ці образи?
  8. Яке враження справив на вас фінал драми ? Які почуття , думки він викликав?

Досліджуємо самостійно

  1. Звернувшись до тексту, простежте , як образи природи допомагають уявити розвиток почуттів  Лукаша й Мавки . Підготуйте усні повідомлення

Готуємо проект

  1. Підготуйте мультимедійну презентацію за темою « Міфологічні образи в «Лісовій пісні»».

Ділимося думками і враженнями , виявляємо екологічну компетентність

  1. Як у творі представлена проблема взаємин людини і природи ? Чи актуальне це питання в наш час?

Виявлямо літературну, інформаційно- цифрову компетентність. В електронному додатку до підручника знайдіть і перегляньте  відео-лекцію про «Лісову пісню» Лесі Українки. Що нового дізналися із цієї лекції? Які тези авторки вас найбільше зацікавили?


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора