A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
.

Дистанційне навчання з української літератури для учнів 23 групи. Викладач: Гіляровська Г.П.

Дата: 19.03.2020 14:17
Кількість переглядів: 781

Дистанційне навчання з української літератури для учнів 23 групи. Викладач: Гіляровська Г.П.

12.03.20 року    46 -47 урок

Тема: Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років. В.Симоненко. Коротко про митця. Традиційність його лірики.

План вивчення теми

  1. «Шістдесятництво» як явище культурологічне й соціальне. Його зв'язок із дисидентським рухом.
  2. Ідейно –стильове розмаїття ,тематична і формотворча новизна творчості шістдесятників.
  3. Життєпис В. Симоненка.
  4. Мотиви лірики поета.
  5. Образ України,громадянський вибір поета(«Задивляюсь у твої зіниці…»).
  6. Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі «Я».
  7. Інтимна лірика В. Симоненка(«Ну, скажи,хіба не фантастично…», «Ікс плюс ігрек»)

Завдання

  1. Опрацювати матеріал про українську літературу 60- х років ХХ ст.(підручник с.188-189)
  2. Законспектувати життєпис В. Симоненка(підручник с.190)
  3. Прочитати твори поета
  4. Виконати завдання (підручник с.193)

 

Додаткова інформація розміщена на таких сайтах: https://uk.wikipedia.org/wiki/Симоненко_Василь_Андрійович , https://www.youtube.com/watch?v=7GMS2GejAZE

18.03.20  Урок 48-49

Тема: Дмитро Павличко. Основні відомості про поета, перекладача. Основні мотиви його творів. Іван Драч - невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії.

План вивчення

  1. Д. Павличко. Життя і творчість.
  2. Основні мотиви лірики Д. Паличка.
  3. Пісенна лірика, її популярність. Вірш «Два кольори». Національний колорит поетичних образів, роль антитези.
  4. Збірка любовної лірики « Таємниця твого обличчя». Використання фольклорних , персоніфікованих образів для передачі глибокого почуття кохання ( « Я стужився , мила , за тобою»)
  5. І. Драч . Біографічні дані.
  6. Поетична творчість. « Балада про соняшник» - поетичний роздум про суть мистецтва, процес  творчості. Символічний образ соняшника, сонця.

Завдання

  1. Опрацювати  матеріал про Д. Павличка та його твори , виконати завдання( підручник с.196)
  2. Вивчити напам'ять вірш  « Два кольори»
  3. Прочитати матеріал про І. Драча ( підручник с.197-199)
  4.   Довести , що «Балада про соняшник»-модерний твір.

Додаткова інформація розміщена на таких сайтах: https://uk.wikipedia.org/wiki/Павличко_Дмитро_Васильович

 

19.03.20 урок 50-51

Тема. Микола Вінграновський. Коротко про поета, прозаїка, кіномитця. Григір Тютюнник. Коротко про письменника і його творчість.

План вивчення теми

  1. М. Вінграновський – учень О. Довженка.
  2. Мотиви лірики. Вируюча пристрасть, несподівана асоціативність, буйна фантазія, образна деталь поезії
  3. М. Вінграновського.
  4. Інтимна лірика збірки « Цю жінку я люблю»,  «У синьому небі я висіяв ліс…» - поезія про «вічну», одну - єдину любов, яка перемагає труднощі , долає час і простір.
  5. Григір Тютюнник. Життя і творчість.
  6. « Три зозулі з поклоном». Вічна тема «любовного трикутника»в новітній інтерпретації.
  7. Образ любові як втілення високої християнської цінності , яка вивищує людину над прагматичною буденністю , очищає її душу. роль художньої деталі в розкритті характеру,ідеї.

Завдання:

  1. Опрацювати матеріал про М. Вінграновського і Григора Тютюнника ( підручник с.200-205)
  2. Висловити свої думки й відчуття , які навіяв вірш М.Вінграновського « У синьому небі я висіяв ліс…»
  3. Виконати завдання :с.205(підручник)
  4. Вивчити напам'ять  уривок із новели « Три зозулі з поклоном»

Додаткова інформація розміщена на таких сайтах: https://uk.wikipedia.org/wiki/Вінграновський_Микола_Степанович

26.03.20 урок 52-53

Тема . Урок виразного читання . Виразне читання уривка з новели « Три зозулі з поклоном». Ліна Костенко. Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю.

Завдання

  1. Опрацювати матеріал про Ліну Костенко(підручник с.209-210)
  2. Законспектувати життєпис Ліни Костенко.

Додаткова інформація розміщена на сайтах: https://uk.wikipedia.org/wiki/Костенко_Ліна_Василівна

1.04.20 Урок №54-55

Тема: «Страшні слова,коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…»-ліричні роздуми про значення слова в житті людини , суть мистецтва , його роль в суспільстві; « Недумано, негадано…»- інтимна лірика ,яка спонукає до роздумів про суть кохання . Її сповідальність . « По сей день Посейдон посідає свій трон …»: мотив єднання людини зі світом рукотворної краси ( мистецтво) і природою. Зв'язок з античною міфологією . Пошуки справжнього щастя . Здатність людини протистояти дрібному і бачити величне.

Завдання:

  1. Визначити провідний мотив вірша «Страшні слова…»
  2. YOUTUBE. Послухати пісню «Недумано ,негадано…» у виконанні Ольги Богомолець. Що ви

відчули ,слухаючи її?

  1. Чим поезія « Хай буде легко…» близька до роману?
  2. Опрацювати літературно- критичний матеріал(підручник с210-215)
  3. Вивчити напам'ять одну поезію (на вибір)

2.04.20 Урок 56-57

Тема:  Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах « Маруся Чурай».

            Духовне життя українців крізь призму нещасливого кохання. Центральні проблеми.

 

Завдання:

  1. Прочитати роман у віршах і виконати завдання на с.221(підручник)
  2. Опрацювати літературно-критичний матеріал підручника і відповісти на питання « У чому полягає драма любові «Марусі Чурай»»?
  3. Виписати цитати , що характеризують  Марусю Чурай, Галю Вишняківну, Бобренчиху, Грицька, Івана Іскру.
  4. Написати формальне есе на тему « Чи винна Маруся Чурай у смерті Грицька Бобренка?»

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора