A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
.

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ

Дата: 05.12.2018 14:03
Кількість переглядів: 44

Така тема статті, яка опублікована у всеукраїнському журналі «Профтехосвіта», автором якої є наш викладач математики Луцького вищого професійного училища будівництва та архітектури Корінчук Володимир Васильович.

Наскрізні лінії професійних компетентностей реалізуються під час розв’язування задач практичного змісту, що виникають за межами математики, але розв’язуються з використанням математичного апарату.
Реалізація наскрізних ліній та формування професійних компетентностей здійснюється через розв’язування прикладних задач із математики. Саме про це йдеться у статті та як вирішуються ці завдання на уроках математики з урахуванням сучасних суспільно-економічних запитів і цінностей.
У статті подано фрагмент інтегрованого уроку з виробничого навчання та математики на тему: «Розрівнювання розчину. Розв’язування задач професійної спрямованості», проведених майстром виробничого навчання та викладачем математики. На уроці їм вдалося поєднати й використати знання з технології штукатурних робіт із математикою, економікою, фізикою та охороною праці.
У другому фрагменті уроку з формування професійної компетентності учнів було наведено під час вивчення теми про найбільше та найменше значення функції із розв’язуванням задач через використання похідної функції. Була розглянута задача-проблема: «Столяру потрібно виготовити вікно прямокутної форми периметром 6м. Якими мають бути розміри вікна, щоб воно пропускало найбільше світла».
Отже, на перший план реалізації цілей і змісту математичної освіти в закладі професійно-технічної освіти висуваються інтереси професійної підготовки майбутніх робітників. Тому обов’язковою стає вимога профілювання уроку математики з урахуванням важливості дисципліни для освоєння майбутньої професії столяра чи муляра, а також розвитку загальної культури учнів.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора