A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
.

Моделювання в математиці під час розв’язування прикладних та практичних задач.

Дата: 22.03.2020 12:51
Кількість переглядів: 11

Така тема наукової статті, підготовленої викладачем математики Володимиром Корінчуком, опублікованої в збірнику наукових праць науково-практичної конференції «ПРОБЛЕМИ ТА ІННОВАЦІЇ В ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНІЙ, ТЕХНОЛОГІЧНІЙ І ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ». Конференція була організована і проведена Центральноукраїнським державним педагогічним університетом імені Володимира Винниченка та міністерством освіти і науки України.

У статті розглядалася проблема формування в учнів та студентів умінь математичного моделювання при вивченні природничо-математичних дисциплін, обґрунтовується необхідність оволодіння ними вміннями математичного моделювання як універсального методу розв’язування прикладних та практичних задач.

Моделювання у навчанні природничо-математичних предметів, зокрема в процесі розв’язування геометричних задач, є матеріалізованою формою продуктивної розумової діяльності учнів та студентів, а самі моделі – як продукти і як засоби її здійснення. Використання різних видів моделей створює підґрунтя для оволодіння учнями та студентами вміннями самостійно відкривати знання, стимулює предметну зацікавленість, позитивно впливає на мотивування до навчання, активізує самостійний пошук ними способів розв’язування навчальних проблем, а отже, сприяє формуванню системи природничо-математичних знань, навичок і умінь, необхідних у  повсякденному житті та майбутній трудовій діяльності.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора