Дистанційне навчання з біології. 24 група 31.03.2020 Уроки 51-54
Дистанційне навчання з біології. 24 група
31.03.2020
Урок 51-52
Тема: Основні джерела антропічного забруднення ґрунтів. Антропічний вплив на біорізноманіття.
Завдання :
1. Опрацювати матеріал в підручнику:§50-51. Презентація за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1v0Qo9yoTn1Dhcw0ybw4gb9tb4WP0Nf9V
2. Виконати завдання зазначені в презентації
Запитання пересилати у Viber або Telegram за тел: 0968424181
Урок 53-54
Тема: Практична робота 3. Екологічна політика в Україні.
Завдання :
1. Опрацювати матеріал в підручнику:§52. Презентація за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=1v0Qo9yoTn1Dhcw0ybw4gb9tb4WP0Nf9V
- Виконати завдання зазначені в презентації
- Звернути увагу на «Стратегічні цілі екополітики України» та «Цілі сталого розвитку»
Практична робота 3.
Тема: Оцінка екологічного стану свого регіону.
Мета: навчитися оцінювати стан навколишнього середовища на локальному та регіональному рівнях.
Обладнання та матеріали: підручник, інструктивні карти, інтерактивні карти, таблиці.
Завдання 1. Оцініть наявність конкретних екологічних проблем у вашому населеному пункті чи регіоні в балах (0 – проблеми в регіоні немає, 5 – проблема дуже гостра). Запишіть в таблицю 1. (3 бала)
Таблиця 1
Екологічна проблема |
Бал |
Забруднення повітря автотранспортом |
|
Забруднення повітря промисловими підприємствами |
|
Забруднення поверхневих вод |
|
Якість питної води |
|
Деградація грунтів |
|
Ступінь озеленення населеного пункту |
|
Стан зелених насаджень |
|
Збір та вивезення відходів |
|
Сортування та утилізація відходів |
|
Стихійні сміттєзвалища |
|
Шумове забруднення |
|
Зменшення біологічного різноманіття |
|
Поширення чужинних видів |
|
Проблема безпритульних тварин |
|
Завдання 2. Із таблиці 1 оберіть 5 (п’ять) проблем із найвищим балом та запишіть їх у табл.2. Запропонуйте можливі шляхи їх вирішення. (3 бала)
Таблиця 2
Екологічна проблема |
Пропозиція для покращення ситуації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 3. Використовуючи табл.3, оцініть стан навколишнього природного середовища вашого регіону порівняно з іншими областями України. Які причини виникнення такої ситуації, на вашу думку? (3 бала)
Таблиця 3
Регіон, область |
Обсяги викидів в атмосферу, тис.т |
Скинуто стічних вод, млн, м3 |
Частка ріллі в загальній площі, % |
Загальна частка утворення відходів, % |
Україна |
3190,4 |
6354 |
53,9 |
100,0 |
Вінницька |
124,5 |
70 |
65,1 |
0,7 |
Волинська |
4,3 |
44 |
33,4 |
0,2 |
Дніпропетровська |
855,8 |
1123 |
66,6 |
73,1 |
Донецька |
1043,0 |
914 |
62,3 |
5,0 |
Житомирська |
10,9 |
159 |
37,4 |
0,2 |
Закарпатська |
3,9 |
31 |
15,7 |
0,0 |
Запорізька |
206,7 |
807 |
70 |
1,5 |
Івано-Франківська |
228,8 |
73 |
28,4 |
0,5 |
Київська |
96,2 |
724 |
48,2 |
0,4 |
Кіровоградська |
113,0 |
90 |
71,8 |
11,2 |
Луганська |
38,2 |
53 |
47,9 |
1,0 |
Львівська |
100,2 |
215 |
36,4 |
0,9 |
Миколаївська |
15,9 |
125 |
69,1 |
0,7 |
|