A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
.

Використання Google-диску як електронного архіву

Дата: 10.04.2020 01:21
Кількість переглядів: 33

Сьогодні паперовий документообіг в навчальному закладі, це більше незручність, ніж гарантія. Щоб створити паперові звіти, формуються документи, які зберігаються в комп’ютері. Як часто багато педагогічних працівників переносять електронні матеріали на флешках, а при виникненні технічних несправностей втрачають свої бази документів. Уявіть, що на Вашому ПК згоріла відеокарта і потрібний деякий час для її придбання і заміни, або ж, ще гірший варіант: «посипався» вінчестер! А сьогодні потрібно відправити важливу інформацію, яка там знаходиться!

 

Але ж сучасний веб-простір надає користувачам Хмарні сховища для впорядкованого і систематизованого зберігання різного роду і формату електронних даних, до яких є доступ з будь-якого місця з доступом до Інтернету. 

Тому можна починати писати свою доповідь чи розробку в навчальному закладі, на диску Google, і, не переймаючись кишеньковими носіями інформації, продовжити цю роботу з домашнього ПК, зайшовши у свій аккаунт у відповідне онлайн середовище.

Розглянемо для прикладу як створити такий Хмарний кабінет на диску Google:
1.     Заходимо у свій Google-аккаунт.
2.     Відкриваємо диcк Google.
3.     Створюємо папку “ Мій кабінет”.
4.     Ось Ваш Хмарний кабінет вже готовий!
5.     Тепер Ви можете тут створювати папки і файли, а також завантажувати їх зі свого ПК.
Такий Хмарний кабінет є корисним і зручним, але закритим для всіх користувачів. Для того, щоб мати відкритий Хмарний кабінет, його доцільно створити у вигляді сайту чи блогу, де можна публікувати матеріали з Хмарних дисків. Вже створені на Хмарі документи легко редагуються, зберігаються на ПК, роздруковуються просто з онлайн. Крім цього, будь-який документ чи файл легко можна опублікувати в Інтернеті та дати посилання на нього іншим користувачам.
Наталія Мельник
 

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора