A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Луцьке ВПУ будівництва та архітектури

Інформація для викладачів

Правила онлайн комунікації

Синхронне та асинхронне дистанційне навчання

Українські платформи та ресурси для самоосвіти вчителя

 

Найкращі ресурси для організації  навчання під час карантину

Щоб провести карантин з користю, а не перетворювати його на позачергові канікули, Prometheus пропонує вчителям, батькам, школярам та студентам використовувати більш ніж 100 безкоштовних онлайн-курсів (https://prometheus.org.ua/courses-catalog/) для ефективного дистанційного навчання на нашій платформі!

20 інтерактивних методів викладання

https://osvitanova.com.ua/posts/3286-20-interaktyvnykh-metodiv-vykladannia?fbclid=IwAR38bUYBFLSgAobFu2YNf_0ePCVojWtft-bcC0bECm7k29D3OK41pZFcO3Q  

Вимоги до уроку 

https://rada.info/upload/users_files/02540019/bd96993c1e428331ff8e6e599ddaea7a.doc

Педагогічні технології 

https://rada.info/upload/users_files/02540019/d3eb5da115ff2dae3dbbdc256d56744e.doc

Типи уроків теоретичного навчання

https://rada.info/upload/users_files/02540019/9d782f30eb7d2e554c4e56a4d1302de2.doc

Урок у компетентнісній освіті 

https://rada.info/upload/users_files/02540019/d9a559f76c45f35528f0e6ab03228cad.pdf

Дата: від до Скинути

Що таке компетентнісно орієнтоване завдання?

Яка його роль у НУШ? Як учителю створити завдання, що будуть формувати компетентності учнів. Експерт курсу «НУШ: Базова середня освіта» Руслан Шаламов усе пояснює і дає приклади таких завдань.

13:22 28.10.2022

Інструкційно-методичний лист щодо ведення журналів обліку теоретичного та виробничого навчання

До уваги викладачів та майстрів виробничого навчання! Навчально-методичний центр ПТО у Волинській області надіслав "Інструкційно-методичний лист щодо ведення журналів обліку теоретичного  та виробничого навчання"

10:32 15.10.2022

«ЗМІСТОВІ НАПРЯМКИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ ПІД ЧАС ДІЇ ПРАВОВОГО РЕЖИМУ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ»

Методичні орієнтири для заступників директорів з навчально-виховної роботи, класних керівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти для роботи у 2022/2023 навчальному році Підготувала СВІТЛАНА ЮРЧЕНКО, методист НМЦ ПТО у Волинській області (02 вересня 2022 року)

10:37 15.09.2022

Про формувальне оцінювання

Оцінювання - тема гаряча, дискусійна. Деякі факти, можливо, стануть вам у пригоді. Звідки це з`явилося? У 1967 році Майкл Скривен ввів терміни формувальне та підсумкове (суммативне) оцінювання.

10:10 05.09.2022

Семінар №8. Особливості професійної освіти: сучасні виклики в умовах дії воєнного стану.

Пропонуємо переглянути матеріали семінару №8 Особливості професійної освіти: сучасні виклики в умовах дії воєнного стану, проведеного МОН України. Для перегляду тисніть тут.

13:36 27.06.2022

Вийшов черговий номер інформаційно-методичного вісника «Професійна освіта Волині» -2022.

На шпальтах  видання розміщені публікації про те, як у цей нелегкий для країни та суспільства час педагогічні працівники ЗП(ПТ)О працюють на благо нашої держави: займаються волонтерством, пишуть картини, складають вірші, покращують методичну роботу, удосконалюють професійну майстерність, діляться власними методичними напрацюваннями.

19:30 17.06.2022

Вийшов перший номер інформаційно-методичного вісника «Профтехосвіта Волині» за 2022 рік

Колеги! Вийшов перший номер інформаційно-методичного вісника «Профтехосвіта Волині» за 2022 рік в особливий для нас усіх, складний період нашого життя. Війна внесла корективи в життя кожного українця, патріота своєї країни: хто працює на благо української армії, а хто - творчо, удосконалюючи свій професійний рівень. Усі ми – єдина українська родина, крок за кроком наближаємося до перемоги. Ознайомтесь з творчими та методичними напрацюваннями педагогів ЗП)ПТ)О, які будуть корисними для наших освітян. Усім мирного неба над головою, світлих надій, оптимізму та ПЕРЕМОГИ!

14:07 21.04.2022

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора