Увага! Навчально-практичні будівельні центри від компаній «Хенкель Баутехнік (Україна)» та «Кнауф Маркетинг» на базі Луцького ВПУ будівництва та архітектури організовують короткотермінові курси для всіх бажаючих із видачею сертифікатів цих компаній.


       
       
       
       
Гуртожиток
Виховання – велика справа: ним вирішується доля людини…

В.Г. Бєлінський.

Гуртожиток ЛВПУ будівництва та архітектури – це сучасна п’ятиповерхова будівля на території училища, в якій проживає майже триста учнів. Він є тим феноменом соціального середовища, який має великий вплив на учня, створює об’єктивну основу формування особистості майбутнього кваліфікованого спеціаліста, всебічно і гармонійно розвиненої людини.

У системі виховної роботи в гуртожитку важливе місце займають вихователі. Вони сприяють створенню у гуртожитку здорового, морально-психологічного клімату, організовують проведення засідань департаменту гуртожитку. В гуртожитку Луцького ВПУ будівництва та архітектури роботу з учнями здійснюють три вихователі з вищою педагогічною освітою та досвідом роботи. Вони відзначаються високими моральними якостями, володіють педагогічною майстерністю й організаторськими здібностями і забезпечують позитивний виховний вплив на учнів. Вихователі разом із соціально-психологічною службою училища постійно проводять індивідуальну роботу з учнями, тісно співпрацюють з батьками, проводять різноманітні заходи у вигляді екскурсій, лекторіїв, бесід, презентацій.

В гуртожитку також діє учнівський департамент, який обирається з числа активних учнів. Департамент є органом учнівського самоврядування, який допомагає вихователям організовувати дозвілля учнів, здійснює контроль за дотриманням правил проживання, регулярно розглядає на своїх засіданнях нагальні проблеми та поведінку порушників, турбується про поліпшення умов проживання учнів гуртожитку.


УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ ГУРТОЖИТКУ ЛВПУ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ

Загальні засади

Основні принципи роботи:
  • розширення реальних справ та повноважень органів самоврядування;
  • свідомість, самодіяльність та активність учнів;
  • доброзичлива вимога;
  • відповідність до вікових та індивідуальних особливостей учнів;
  • конкретизація колективних творчих справ.
Головні завдання:
  • сприяти навчальній та творчій діяльності учнів;
  • сприяти формуванню в учнів активної громадської позиції;
  • формувати ініціативну особистість, здатну приймати нестандартні рішення;
  • забезпечувати захист прав та інтересів учнів;
  • створювати умови для самореалізації учнів у вільний від навчання час;
  • виховувати почуття власної гідності, та вміння досягати індивідуальної і суспільної мети;
  • здійснювати профілактику порушень поведінки учнів;
  • вирішувати питання особисто-орієнтованого виховання в навчальному закладі.
Головні вимоги для успішного розвитку учнівського самоврядування:
  • чіткий розподіл обов'язків серед учнів департаменту гуртожитку;
  • чітка система роботи органів учнівського самоврядування в межах гуртожитку (єдина документація, вимоги, дні засідань);
  • організація системи змагань через органи учнівського самоврядування;
  • нагородження, заохочення переможців через систему роботи учнівського самоврядування.
Реальні справи учнівського самоврядування:
  • регулярна робота старостату секцій;
  • засідання департаменту гуртожитку – два рази в місяць;
  • робота секцій департаменту гуртожитку;
  • нагородження найактивнішого учня департаменту;
  • робота з обдарованими дітьми;
  • організація екскурсій, турпоходів, вечорів, рейдів перевірки в гуртожитку;
  • участь у роботі учнівського самоврядування училища.

 

шаховий турнір

шашковий турнір

АбітурієнтуПро училищеВиховна роботаМетодична роботаСпівпраця з роботодавцямиНаші досягненняЗаочне навчанняБібліотекаФотогалереяЄвроклуб
© 2012 Луцьке ВПУ будівництва та архітектури