Увага! Навчально-практичні будівельні центри від компаній «Хенкель Баутехнік (Україна)» та «Кнауф Маркетинг» на базі Луцького ВПУ будівництва та архітектури організовують короткотермінові курси для всіх бажаючих із видачею сертифікатів цих компаній.


       
       
       
       
Тиждень математики

З 26 по 30 березня 2018 року у Луцькому вищому професійному училищі будівництва та архітектури проходив тиждень математики, який проводив викладач-методист Корінчук Володимир Васильович. Метою тижня було привернути увагу учнів до вивчення математики, показати її красу, професійну спрямованість, ознайомитиз творами видатних зарубіжних та українських письменників і поетів, які використовували у своїх творах математику, а також ознайомити учнів відділення художніх ремесл із золотим перерізом. У викладача  завжди є можливість творчо підійти до складення позаурочної програми пізнання світу та математики. Тому тиждень проходив відповідно до наступної програми:

  • у понеділок: була проведена училищна олімпіада – 2018 серед учнів перших та других курсів. Перше місце завоював учень групи №21 Наталюк Дмитро набравши з 12 можливих балів 10,5, на другому місці два учасника – Ушаньова Анна із групи №23 та Філюк Микола із групи №13, які набрали однакову кількість балів, а третє місце зайняв Ольхович Богдан із групи №22. Всі вони були нагороджені грамотами директора училища Собуцького Ростислава Степановича.
  • у вівторок: пізнавально-наукова конференція на тему: «Математика у художніх творах». Викладач разом з учнями ознайомили присутніх з творами видатних зарубіжних та українських письменників і поетів, які використовували у своїх творах математику. Зокрема, оповідання Л.Толстого «Чи багато людині землі треба», А.П.Чехова «Урок арифметики», українського письменника та педагога С.В.Васильченка «Мужицька арифметика», українського науковця Г.П.Бевза, разом з тим автора навчального підручника «Математика, 10,11клас».
  • у середу: на виховній годині учні перших та других курсів переглянули фільм про видатного математика, академіка із Човниці Ківерцівського району «Голгофа для Кравчука».
  • у четвер: була проведена урок-лекція серед учнів груп №13 та №23 відділення художніх ремесел на тему: «Що ми знаємо про золотий переріз. Т.Г.Шевченко і золотий переріз». Учнів було ознайомлено із історією виникнення золотого перерізу, продемонстровано презентацію «Золотий переріз», показано використання його видатними художниками при малюванні своїх картин, які стали шедеврами. Проведенню цієї уроку-лекції спонукало виготовлення стенду «Золотий переріз» учнями групи №33 дипломної роботи під керівництвом викладача художніх ремесел Гупала А.П. В кінці уроку учні мали змогу проаналізувати свої малюнки вже застосувавши набуті знання про золотий переріз та відповісти на питання анкети.

По закінченню уроку-лекції сорока учням 13 та 23 груп було запропоновано відповісти на деякі питання анкети. А саме відповіді були такими:

1. Чи сподобався Вам відкритий урок з математики на тему: «Золотий переріз?

Так – 39 ос.(97,5%)     Ні – 0.      Можливо – 1 ос. (2,5%).

2. Чи сподобалась Вам тема уроку?

Так – 39 ос.(97,5%)     Ні – 0.      Можливо – 1 ос. (2,5%).

3. Чи чули раніше про «Золотий переріз»?

Так – 16 ос.(40%).        Ні – 24 ос. (60%).

4. Що Ви очікували від відкритого уроку?

Очікування учнів: «Цікавої інформації, дізнатись як користуватись золотим перерізом, більше дізнатись про математику у мистецтві, відкрити щось нове для свого саморозвитку, зрозуміти як працює золотий переріз».

5. Чи збулися Ваші очікування?

Так – 39 ос.(97,5%)     Ні – 0.      Можливо – 1 ос. (2,5%).

Один із учнів написав: «Дякую, зрозумів».

6. Як Ви вважаєте чи пригодяться знання Вам у житті, які Ви здобули на відкритому уроці?

Так – 33 ос.(83%).     Ні – 0.      Можливо – 7 ос.(17%).

7. Як Ви вважаєте чи допоможе Вам «Золотий переріз» у створенні картин та малюнків?

Так – 32 ос.(80%).     Ні - 0.      Можливо – 8 ос. (20%).

8.Чи хотіли б Ви ще більше дізнаватись про золотий переріз?

Так – 20 ос. (50%).     Ні – 1 ос.(2,5%).      Можливо – 19 ос.(47,5%).

9. Якби Вам запропонували спеціальний курс у вигляді предмету вільного вибору чи відвідували Ви його?

Так – 15 ос.(37,5%).     Ні – 1 ос.(2,5%).      Можливо – 60%.

10. Ваше загальне враження про урок.

Відповіді учнів: сподобалась розповідь викладача; пізнавальний, зрозумілий урок; думала, що буде скучно, але насправді дуже цікаво; такого цікавого не очікувала; навчились дивитися на картини по-іншому; побільше дискусій про такі пари, нам вони сподобались і чекаємо з нетерпінням.

  • у п’ятницю: відбулось підведення підсумків тижня математики. Проведений тиждень показав, що учні не байдужі до вивчення математики, вміють логічно мислити, люблять позаурочні цікаві заходи та беруть у них активну участь. Математика може бути веселою, несподіваною, загадковою. У цьому нас переконували заходи, присвячені тижню «цариці наук», так ще називають математику.

АбітурієнтуПро училищеВиховна роботаМетодична роботаНПЦСпівпраця з роботодавцямиНаші досягненняБібліотекаФотогалереяЄвроклуб