Увага! Навчально-практичні будівельні центри від компаній «Хенкель Баутехнік (Україна)» та «Кнауф Маркетинг» на базі Луцького ВПУ будівництва та архітектури організовують короткотермінові курси для всіх бажаючих із видачею сертифікатів цих компаній.


       
       
       
       
Інтегровані та нестандартні уроки

Така назва навчально-методичного посібника, який підготував викладач математики та вищої математики Корінчук Володимир Васильович та був представлений на ХХІІ обласну виставку дидактичних та методичних матеріалів «Творчі сходинки педагогів Волині».

Навчально-методичний посібник містить інтегровані та нестандартні уроки,  які  були підготовлені викладачем на всеукраїнські конкурси «Панорама творчих уроків», «Я – віртуоз у викладанні свого предмету», всеукраїнську газету «Математика» та  проведені викладачем в рамках обласного конкурсу «Викладач року», перед слухачами обласної школи педагогічних новацій, учасниками обласних секцій викладачів природничо-математичних дисциплін, а також в рамках декади проведення відкритих уроків викладачами училища, які мають педагогічні звання «викладач-методист» і «старший викладач».

Мета даного посібника – об’єднання теоретичних знань з математики та практичного їх використання для розв’язування задач професійної спрямованості з математики та спеціальних дисциплін.

Посібник має чітку структуру. Він складається з рецензії, вступу, досвіду роботи викладача, його здобутків та проблема, над якою він працює, методичних розробок інтегрованих, нестандартних уроків і виховного заходу, висновку,   списку використаної літератури та додатків, зокрема фотоматеріалів із відкритих проведених занять.

В методичних розробках представлених занять розкривається реалізація міжпредметних зв’язків на уроках не тільки математики з фізикою, літературою, кресленням, економікою, але й з технологією штукатурних, каменярських та столярних робіт, матеріалознавством, охороною праці, образотворчим мистецтвом та живописом. Розглядаються питання щодо планування і здійснення міжпредметних зв’язків у процесі навчання, показано існуючі проблеми таких зв’язків у практиці професійно-технічного навчання.

В посібнику йдеться про застосування інтегрованих та нестандартних уроків під час вивчення математики: показано роль викладача в організації міжпредметних зв’язків, подаються рекомендації щодо їх використання при вивченні загально-освітніх предметів та спеціальних дисциплін.

Автор ділиться досвідом роботи щодо підготовки та проведення інтегрованих та нестандартних уроків. У запропонованих план-конспектах уроках чітко витримана його структура. Вказані дидактична, розвиваюча і виховна мета уроку та очікувані результати. Вдало підібрані викладачем різні види завдань дозволяють в цікавій формі перевірити знання учнів та студентів, опрацювати новий матеріал та закріпити його вивчення практичними вправами. Цілком можна погодитись з думкою автора про те, що такі уроки вчать нестандартно мислити, бути уважними й акуратними під час розв'язування професійних вправ і задач, сприяють міцному засвоєнню основних понять теми, а також є цікавими для учнів та має певну методичну і практичну цінність.

Свідченням того, що методичні розробки цих уроків були підготовлені на високому методичному та організаційному рівні, є те, що всі вони були опубліковані у всеукраїнських фахових виданнях, таких як газета «Математика», журналах «Все для вчителя», «Професійно-технічна освіта» та збірнику матеріалів Міжнародних науково-практичних конференцій, організованих національною академією наук України та інститутом інноваційної освіти. 

Автором вказано основні чинники, що обмежують ефективне застосування інтегративного підходу до навчання: неоднорідність складу учнів та студентів; рівень розвитку їх дослідницьких здібностей; зміст навчального матеріалу; професійна майстерність педагога; відсутність потрібної кількості  часу  основної урочної форми навчання.

Посібник є доброю підмогою для молодих викладачів та майстрів виробничого навчання по написанню план-конспектів уроків при підготовці до занять, викладачів загально-освітніх предметів та спеціальних дисциплін, студентів та учнів вищих професійних училищ і професійних ліцеїв та коледжів, а також учителям математики і фізики загальноосвітніх шкіл та гімназій.

Сам викладач за підготовку даного навчально-методичного посібника був нагороджений Дипломом ІІ ступеня начальника управління освіти, науки та молоді Волинської обласної державної адміністрації Плахотною Л.В.

АбітурієнтуПро училищеВиховна роботаМетодична роботаСпівпраця з роботодавцямиНаші досягненняЗаочне навчанняБібліотекаФотогалереяЄвроклуб
© 2012 Луцьке ВПУ будівництва та архітектури