ОСВІТНІ ВТРАТИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ ВІЙНИ: РИЗИКИ, ДІАГНОСТИЧНІ СОЦІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ

ОСВІТНІ ВТРАТИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ ВІЙНИ: РИЗИКИ, ДІАГНОСТИЧНІ СОЦІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ

Така тема наукової статті викладача математики та вищої математики Корінчука Володимира Васильовича, яка була опублікована в червневому номері науково-методичного журналу Рівненського ОІППО «НОВА ПЕДАГОГIЧНА ДУМКА».

У статті розглядається проблема можливих освітніх втрат здобувачів освіти Луцького вищого професійного училища будівництва та архітектури в умовах воєнного стану. Автором досліджено результати наукових публікацій щодо освітніх втрат здобувачів освіти в Україні, зокрема проведено соціологічне дослідження серед здобувачів освіти училища із метою отримання даних про рівень навчальних досягнень та якість знань учнів і студентів з математики, вивчено умови, що створені в освітньому закладі для організації освітнього процесу, виявлено прогалини у знаннях здобувачів освіти.

Проаналізовано доступ до електронних ресурсів та інструментів здобувачів освіти освітньому закладі. Узагальнено результати аналітичних звітів викладачів. Зроблено ґрунтовний аналіз дослідження та окреслено заходи, які допоможуть розв’язати цю проблему. ( Джерело: НОВА ПЕДАГОГIЧНА ДУМКА. Науково-методичний журнал Рівненського ОІППО. 2024. № 2 (118) с.52-57). www.roippo.org.ua

Запитуйте нас...